moragheb moragheb .

moragheb

واكنش روسيه به تحريم‌ احتمالي اروپا عليه ايران

برترين ها:سخنگوي وزارت خارجه روسيه در واكنش به تهديدهاي اتحاديه اروپا براي اعمال تحريم عليه تهران به بهانه جنگ اوكراين، گفت آنها براي منحرف كردن توجهات از خرابكاري در نورد استريم، سراغ ايران رفتند.

خبرگزاري فارس: اظهارات تهديدآميز «جوزپ بورل» مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا درباره اعمال تحريم عليه ايران به بهانه صادرات ادعايي پهپاد به روسيه، با واكنش مسكو همراه شد.

«ماريا زاخارووا» سخنگوي وزارت خارجه روسيه شامگاه دوشنبه در واكنش به اين اظهارات بورل، تحليل كرد كه او اين ادعاها را براي منحرف كردن توجهات از خرابكاري در خط لوله انتقال گاز «نورد استريم» مطرح كرده است.

مقالات بيشتر:آسايشگاه سالمندان تهران

به نوشته وبگاه «ريانووستي»، زاخارووا در كانال تلگرامي خود نوشت: «آيا بورل به انفجارهاي نورد استريم رسيدگي كرده است؟ ظاهراً پس از اظهارات واشنگتن در مورد علاقه آمريكا به توقف عرضه گاز از طريق اين خطوط لوله به اروپا، تمايل شديد اتحاديه اروپا به انجام تحقيقات در اين زمينه كاملاً از بين رفته است. آنها تصميم گرفتند [براي انحراف توجهات] به طور ناگهاني سراغ ايران بروند».

بورل روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران پيش از ورود به نشست شوراي وزراي خارجه كشورهاي اتحاديه اروپا مدعي شد كه تعدادي از كشورهاي اروپايي در نشست امروز خواستار اعمال تحريم‌هايي عليه ايران به‌دليل صادرات پهپادهاي نظامي به روسيه هستند. (جزئيات بيشتر)

ادعاي اروپايي‌ها درباره ارسال پهپادهاي انتحاري توسط ايران به روسيه در حالي است كه امروز «ناصر كنعاني» سخنگوي وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران با بيان اينكه تهران بارها اعلام كرده يك طرف جنگ بين روسيه و اوكراين نيست، تاكيد كرد: «ايران هيچ سلاحي را براي هيچكدام از طرفين جنگ صادر نكرده است».

پيش از اين، منابع رسانه‌اي بامداد دوشنبه از وقوع چند انفجار در نتيجه حملات پهپادي شديد روسيه به كي‌يف پايتخت و ديگر نقاط اوكراين خبر دادند.

مقالات ديگر:محضر ازدواج شيك تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۴:۰۴ توسط:moragheb موضوع: نظرات (0)

پاسپورت همايون شجريان توقيف شد

پاسپورت‌هاي همايون شجريان و سحر دولتشاهي به هنگام بازگشت از استراليا توقيف شده است.

به گزارش سلام نو بع نقل از خبرآنلاين، آوا مشكاتيان ـ خواهرزاده همايون شجريان با تأييد اين خبر، در عين حال در توضيح بيشتري درباره‌ي آن، گفت: «خود آقاي شجريان اگر بخواهند، درباره جزييات اين موضوع با رسانه‌ها صحبت خواهند كرد.»

در حالي كه همايون شجريان قرار بود نخستين تور خارج از كشورش را در سال جاري در كشور كانادا برگزار كند، به علت صادر نشدن ويزاي تعدادي از اعضاي گروه «سياوش»، صرفا روزهاي پاياني اين تور برپا شد.

مقالات بيشتر:خانه سالمندان مجهز

اين خواننده پس از بازگشت از كنسرت‌هاي كانادا، دوباره به خارج از كشور و اين بار به استراليا سفر كرد تا تور كنسرت‌هايش را در اين كشور ادامه دهد. با اين همه به هنگام بازگشت از استراليا، پاسپورت همايون شجريان به همراه سحر دولتشاهي توقيف شد.

اين اتفاق در حالي براي شجريان پسر رقم خورد كه امروز دومين سالگرد درگذشت محمدرضا شجريان ـ خواننده فقيد كشورمان ـ است و احتمال مي‌رود همايون شجريان به قصد شركت در مراسم پدر امروز را براي بازگشت به كشور انتخاب كرده بود.

مقالات ديگر:شيشه بري پونك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۶:۵۶ توسط:moragheb موضوع: نظرات (0)

ادعاي يك نماينده درباره دليل اعتراضات در ايران

برترين ها:نماينده مردم تهران در مجلس گفت: دشمنان با حاشيه سازي و ايجاد اغتشاش به دنبال تاثيرگذاري بر دستاوردهاي سفر رييس جمهور به نيويورك هستند.

ايرنا: نماينده مردم تهران در مجلس گفت: دشمنان با حاشيه سازي و ايجاد اغتشاش به دنبال تاثيرگذاري بر دستاوردهاي سفر رييس جمهور به نيويورك هستند.

مقالات بيشتر:بهترين سراي سالمندان تهران

زهره سادات لاجوردي با اشاره به سخنراني رئيس جمهور در مجمع عمومي سازمان ملل گفت: رئيس جمهور در هفتادو هفتمين اجلاسيه مجمع عمومي سازمان ملل مواضع ايران را مقتدرانه اعلام كرد.

ادعاي يك نماينده درباره دليل اعتراضات در ايران

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي افزود: رئيس جمهور در سخنراني خود به بحث حقوق بشر پرداخت و صراحتا به تشريح اقدامات ضدحقوق بشري غرب اشاره كرد و رفتارهاي آنها را زير سوال برد.

وي تصريح كرد: دشمن مي‌خواست با حاشيه‌سازي، ايجاد اغتشاش و درگيري در كشور،سفر رئيس جمهور به نيويورك و دستاوردهاي آن را تحت‌الشعاع قرار دهد و به حاشيه برد كه در اين كار ناموفق بود.

لاجوردي خاطرنشان كرد:‌ با وجود همه اين حاشيه‌سازي‌ها و غبارآلود كردن فضا ما شاهد بازتاب گسترده صحبت‌هاي رئيس جمهور كشورمان در فضاي مجازي بوديم و همگان شاهد اعلام مقتدرانه مواضع كشورمان توسط رئيس جمهور بودند.

مقالات ديگر:روانشناس كودك و نوجوان در گيشا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۳:۱۳ توسط:moragheb موضوع: نظرات (0)